Meie poed
E-pood
E-R: 10:00 - 19:00

Hulgimüük (оптовая продажа)
(+372) 5262226

Garantiid

Vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS, 11.ptk.; paragrahv 218(2)) on Kliendil õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis Kliendil asendamist nõuda ei ole võimalik, kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid. Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11.ptk., paragrahv 222(1)).

Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient  teavitama SEEGI.ee`d probleemist e-posti aadressil "Tagasiside" kaudu kirjeldusega, kuidas ja millal oli avastatud või tekkis defekt ning lisama fotod defektist. Vastav avaldus peab olema saadetud  mitte hiljem kui 2. kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda SEEGI.ee-lt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

SEEGI.ee ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest;
  • defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.